بھارت کا ایل او سی پر اشتعال انگیزیوں اور خلاف ورزیوں کا دعویٰ بےبنیاد ہے: آئی ایس پی آر

ڈی جی آئی ایس پی آر میجرجنرل بابر افتخار


ڈی جی آئی ایس پی آر میجرجنرل بابر افتخار کا کہنا ہے کہ بھارت کا ایل او سی پر اشتعال انگیزیوں اور خلاف ورزیوں کا دعویٰ بےبنیاد ہے، بھارتی الزام تراشی مسائل سے عالمی توجہ ہٹانے کی کوشش ہے۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں ڈی جی آئی ایس پی آر نے بھارتی الزام تراشیاں مسترد کرتے ہوئے بھارتی15 کور کا بی بی سی کو انٹرویو حقائق کے منافی قرار دے دیا۔

میجر جنرل بابر افتخار نے کہا کہ بھارتی الزام تراشی مقامی مسائل سے توجہ ہٹانے کی کوشش ہے، بھارت5 اگست کے غیر آئینی فیصلے اور صورتحال سے توجہ ہٹانا چاہتا ہے، بھارت کا سیزفائر کی خلاف ورزیوں اور دراندازی کا الزام مضحکہ خیز ہے۔

ڈی جی آئی ایس پی آر کے مطابق پاکستان نے اقوام متحدہ کے مبصرگروپ کو کسی جگہ بھی جانےکی آزادی دے رکھی ہے، شفاف امور کار کے لیےعالمی مبصر کہیں جا کر بھی جائزہ لے سکتا ہے۔

انہوں نے اپنے پیغام میں کہا کہ بھارتی قیادت کرونا وبا سے نمٹنے کی کوشش کرے،بھارتی قیادت پہلے ہی کرونا وبا سے متعلق غلط فیصلے کرچکی ہے۔

میجر جنرل بابر افتخار کا کہنا تھا کہ پاکستان پر افراد مقبوضہ کشمیر میں داخل کرنے کا الزام بےبنیاد ہے، بھارتی حکومت مقبوضہ کشمیر میں بھی حالات بہتر کرنے پر توجہ دے،۔

 



install suchtv android app on google app store



جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے